ARCHIPIÉLAGO DIGITAL
Galería de imágenes
John Baldessari. Beethoven’s Trumpet (With Ear) Opus133.
Rolf Julius. Piano Piece No. 4 , 2007. Estate Rolf Julius.
Channa Horwitz, Sonakinatography ‘Error at 648’, 1980. © Channa Horwitz. Cortesia de l’artista i Lisson Gallery.
Chiyoko Szlavnics, ‘Untitled_Moiré Series, 2010. Cortesia de l’artista.
Art Sonor. Cossos Sonors. Michaela Melián. Manheim Chair. Foto Davide Camesasca.
Carsten Nicolai. ‘Yes_No’_Cortesia de Galerie EIGEN-ART_Leipzig_Berlin, VEGAP, Barcelona, 2019.
Art Sonor. Els sons secrets del silenci. Foto Davide Camesasca.
František Kupka. Bock syncopé, Rythme heurté. c. 1928-1930. Museo Nacional Thyssen-Bornemisza, Madrid. Foto Davide Camesasca.
Fuga (1908), M. K. Čiurlionis. M.K. Čiurlionis National Museum of Art.
James Abbott McNeill Whistler. Nocturne, Blue and Silver, Chelsea. 1871. c Tate, London, 2019.
Joan Miró. Musique du crépuscule I, 1965. Fundació Joan Miró, Barcelona. © Successió Miró, 2019.
John Cage. Cadaqués 1. 1982. Col·lecció MACBA. Fundació MACBA. Dipòsit de la família Bombelli. c John Cage Trust, 2019.
Joseph Beuys. he Silence, Ingmar Bergman. 1973. Sammlung Block Berlin. c Joseph Beuys, VEGAP, Barcelona, 2019.
Laurie Anderson. Handphone Table, 1978, Musée d’art contemporain de Lyon. c Laurie Anderson, 2019.
Marcel-Duchamp.-À-bruit-secret.-1916-1964.-Centre-Pompidou-París.-Musée-national-dart-moderne-Centre-de-création-industrielle.-c-Marcel-Duchamp-VEGAP-2019.
Nam June Paik. TV Experiment, Mixed. 1969-1995 Microphones. Musée d’art contemporain de Lyon . c Estate am June Paik.
Pablo Palazuelo. Segundo cantoral IV. Col·lecció MACBA. Fundació MACBA. Foto Gasull Fotografia
Paul Kos. The Sound of Ice Melting. 1970. Cortesia de Galerie GP & N Vallois, París. Foto Paul Kos
Rolf Julius, ‘Silent Music’, 2004. Estate Rolf Julius. VEGAP, Barcelona, 2019
Sonia Delaunay. Chanteurs de flamenco, Grand flamenco, 1915-1916. c Calouste Gulbenkian Foundation, Lisbon. Calouste Gulbenkian Museum Modern Collection. Foto Paulo Costa.
Tres. ‘Bola de silencio negro’, 2003. Foto Davide Camesasca.